Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~drozd94 | użytkownik

imię i nazwiskoMatt adresBydgoszcz zarejestrowany07.08.2008 @19:39:48 ostatnio na stronie03.05.2012 @18:06:43

Bałagan w galerii...

Pisać jak coś nie pasi!
__________________________________________


http://www.beatboxing.pl


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu192850
digarty315 komentarze928 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon D7000, Zenit 12xp

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~raptuska    01.11.2009 @18:28:12
a co z nimi?
_______
udanych kadrow zycze
~mateuszskibicki1    31.10.2009 @19:03:33
ok czekam ^^
~mateuszskibicki1    31.10.2009 @18:51:56
Hmm... lepsze znaczy lepsze w sensie ten AS fajny i dobrze kombinowałeś ale nie trzyma klimatu gry.. bynajmniej w moim odczuciu ^^ np zdjęcie SMOG te miasto tam czuć potężny klimat świetny strzał.. o to chodzi :P
~piko65    29.10.2009 @20:44:42
jak dobrze pamiętam muzeum Australii i Oceanii
+Trooper85    29.10.2009 @20:32:43
egzemplarz zniszczony w 2002 w wyniku zawalenia hangaru to ten sam, który w 1988 odbył bezzałogowy lot w kosmos. Drugi "prawdziwy" radziecki wahadłowiec, praktycznie kompletny znajduje się na kosmodromie Bajkonur
tutaj jest pełny wykaz maszyn zbudowanych w ramach programu Buran http://en.wikipedia.org/wiki/Buran_program
_______
Like thunder from the sky...
~mateuszskibicki1    29.10.2009 @19:49:47
ja tu z krową a Ty mi z lego heh chyba nie mam.. jutro dodam jakiś krajobrazik albo muchę.... coś się zobaczy ;D ale lego nie będzie... :P
~fulcrum    29.10.2009 @16:03:39
Dzięki
~raptuska    29.10.2009 @02:30:17
Kanada,Calgary
_______
udanych kadrow zycze
~rockowakrolewna    28.10.2009 @18:54:37
słucham ?
_______
`Niesie Cie pozytywna myśl, że nie jest źle , że to wszystko ma jakiś sens.
~sylwia4440    28.10.2009 @17:13:00
Szczerze? Nie mam pojęcia. Może po prostu takie przeczucie, ze to twoje, nie wiem. Wystarczy, ze spojrzę, a wiem, że Twoje, serio. jak dojdę, co powoduje takie wrażenie, to Cie poinformuję
_______
Wytykajcie błędy, będę bardziej wdzięczna niż zła.
~raptuska    26.10.2009 @17:07:58
nie wiem co to za autu,ale pieknie wygladalo
_______
udanych kadrow zycze
~raptuska    26.10.2009 @17:04:07
dobra galeria nie ma za co,to twoja zasluga
_______
udanych kadrow zycze
~mateuszskibicki1    26.10.2009 @16:50:51
a możliwe, że było by fajnie ale ten kadr bynajmniej mi się podoba pozdro
~mateuszskibicki1    26.10.2009 @16:45:05
miałem gdzieś panoramiczne ale cienko wychodziło ^^
~mateuszskibicki1    25.10.2009 @13:21:45
dzięki za obserwacji również daję świetne fotki pozdrawiam
~rockowakrolewna    22.10.2009 @18:45:19
no to rzeczywiście problem :/
_______
`Niesie Cie pozytywna myśl, że nie jest źle , że to wszystko ma jakiś sens.
~gadek80    17.10.2009 @13:53:29
Szczerze przez tego durnia drugiego musze usunąć to zdjęcie, bo nie chce żeby moja koleżanka czytała takie chamskie komentarze.
_______
Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.
~exall    03.10.2009 @17:30:48
Dziękuję za ocenkę : ))
~paszczak17    03.10.2009 @17:19:24
No i mój prom też
~hachigatsu6    28.09.2009 @16:37:11
dzięki ;3
~freak166    27.09.2009 @10:56:36
~avocadoo    22.09.2009 @17:00:59
to zdaje się, że nad moim również, bo też jestem z Bydgoszczy
~sylwia4440    20.09.2009 @14:48:09
Z wielką przyemnością poobserwuję
Pozdrawiam
_______
Wytykajcie błędy, będę bardziej wdzięczna niż zła.
~rockowakrolewna    17.09.2009 @20:47:27
Nom, jest różnica

_______
`Niesie Cie pozytywna myśl, że nie jest źle , że to wszystko ma jakiś sens.
~manta88    15.09.2009 @15:32:33
Dzięki . Ja też lubię . W "moich" dwu miastach dużo takich opuszczonych "zabytkow".
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt